plusikassan.se
-

För er som gillade.♥

Wilma Persson: Jätte snäll och söt tjej som man alltid skrattar med & du accepterar en för man är.

Josefine Axelsson: Känner nt dig så bra längre men vi umgicks mycket som små och hade alltid roligt då.

Sammy Andersson: Känner nt dig så bra längre, men du verkar snäll.

Anton Olsson: Söt kille som jag aldrig träffat.

Robin Andersson: Går  i min paralellklass. kebaben.
Andreas Högstedt: Går i min klass och är en sjuktligt bra vän!
Emma Nilsson: Söt tjej  som jag har börjat lära känna mer på sista tiden ! Grymt snäll!
Matilda Stålgren: Flummig snäll tjej !
Anna Louise Skagerholm: MIN MANGO.♥ Hittar alltid på knasigheter,grymt söt, kan va mig själv med dig, och du är bara awesoome!
Linnea Cervin: Jätte söt, grymt snäll och rolig tjaaj !
Elias Karlsson: Grymt snäll och söt.
Sebastian Larsson: Jätte snäll kille som har bäääääst natthumor!
Melker Larsson: Sjukt snäll kompis!

Ellinor Wallgren: Jätte snäll och söt tjej!
¨
Elvira Martinsson: Känner dig nt så bra, men jätte söt och verkar sjukt snäll.
Miranda Thörnqvist: Syrran, vad mer ska man skriva ?
Philip nilsson: Grymt snäll och söt kille!
Olivia Jönsson: Min fina Olivia som är sjukt snäll, sååå saknad!
Moa Nyström: Jätte söt och snäll tjej! Grym på fotboll & min discobruuud.
Stina Lönnroth: super snäll och söt tjej & min älskade smurf!
Jonny Appelgren: Fasters man som är grym på att laga mat!

Alma Persson: Blandade känslor. but i still love you.
Mikaela Ivanoff: Super söt och snäll tjej, är min mes & äger på brottning.!

Elin Fröderberg: Sjukt snäll tjej som är grym på att fota!
Alina Sjögren: Snäll tjej som är sig själv !
Mode Husein: Känner inte så bra.
Linnea Torkkel: En tjej som jag tappat kontakt med.

Nellie Cervin: söt ocg grymt snäll! Är sig själv och vågar sticka ut, my Dora.♥
Matilda Gustavsson: Känner inte så bra men du är söt och verkar snäll!


Ebba Dyfelsten: Jätte snäll tjej & sööt som man kan göra allt med! Kan va sig själv med dig och du är supeeer!
Julia Persson: Jätte snäll tjaaj som jag umgicks med mycket innan, o söt!
Ellen viberg: As nice tjej, som är sig själv, har skitballa örhängen, gryymt snäll och söt!
Agnes Ekman: Flummig tjej men grymt snäll!

Ezgi Tumsa: söt och snäll tjej som jag umgicks innan med.
Ludde valentinsson: Barndomsvän!

Sanna Ekberg: Min fina kusin som är sjukt söt och snäll!
Emelie Dahlberg: Känner inte dig men du verkar snäll .
Såå, undrar ni något såå är det bara till & komentera.







Kommentarer
Postat av: college essay

You could write better this posts. Next time ask special service to edit your text.


Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0