plusikassan.se
-

moppe kurs

Dagen började med en joggingrunda på 3km, så sjukt härligt! All snö vart borta och solen sken , kunde ju inte bli bättre ?!
Nu ska jag packa till Malmö drar ju dit ikväll sen ska jag dra till centralskolan och hälsa på pojkarna, möta upp Hanna sen efter hon varit på moppe kurs hon ska med när jag piercar miig,moppe kurs låter frästande roligt!Åhhh.
Ska sola sen , ååhh så härligt! Har varken haft tid eller pengar på ett bra tag, får ju inte sola sen förens piercingen läkt :O dör lite...
Kanske dags att börja packa nu, haha.
Förresten börjat lyssna på sofijah , lizen, angelicah, issa och dem igen , haha omg.
mupp bilder, men bjuder. :)

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0