plusikassan.se
-

ricinolja

jag står bredvid pappa vid kassan på apoteket.
Pappa: Har ni ricinolja här?
apotektant: jaa.. mulen min.
apotektant tar fram en flaska och säger: & du ska självklart ha det till håret va?
jag:jaaa... Många som köper?
Apotektant: Om de gör!

Hmm ja det här med ricinolja, ja, jag funderar på om det fungerar?
Har läst spekulerat och kollat runder lite, där de finns vissa det har hjälpt 10 cm på en månad och vissa 2-3 då håret vanligtvis växer ½ - 1 cm i månaden. Så varför inte testa?
En 100 ml flaska kostar 50:- på apoteket, det köpte jag men 100ml är ändå inyte så jätte mycket så om detta funkar så kommer jag ta och köpa ricinolja HÄR hädanefter, då en 500ml ricinoljeflaska endast kostar 120:- med frakt?! Detta sägs också funka på ögonfransarna, testa,testa,testa.Haha.
Jag tyckte de var ett jäkla jobb med att lägga det i hårbottnen då de ofta bara kom i håret istället , men övning ger färdighet.
Nej inte flottigt hår det är RICINOLJA som sitter i, okey?!

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0