plusikassan.se
-

dagidagdag

Kollade på kvarteret skatan på bio igår med Lovisa, höll ju lixom på att somna här i stolen framför datan en fredag när det var sol ute, man bara "haaaaalåååå?!" Ja så drog till k-stad och träffade Lovisa somsagt. Sen hämtade pappa mig och stjutsade mig till Farmor där faster kom och gav mig löshår, loove, fast fett långt, men fett fint. Iallafall ska dra och sälja tidningar nu sen ska jag dra till församlingshemmet där faster står och säljer massa barnkläder som Kevin och Elias har växt ut. schhit måste dra nu, ska nog fota lite idag med, behöver lide nya piics.
Bildbomb på mig och bror. Känner mig fett sunkig idag.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0