plusikassan.se
-

Helgen

Fredag: Skola som vanligt med massa läxförhör och test, gick ju inte vidare bra. Drar in till stan t mamsen , senare kommer Louise då drar vi upp en runda till stan, träffade älskade Amelia, drar hem gör vid oss till cc sedan drar vi bort till Yllan där cc var (Crazy Club) träffade massa saknade vänner och kvällen vart grym! När man kommer hem lägger man sig och glor lide på bb (Big Brother).

Lördag: Jag och lollo segar oss upp, äter och gör vid oss, drar sedan till Åhus för att möta upp några killar på stranden. Drar sedan hem till lollo där jag börjar koka mackaroner och dansa till musik, blir sedan instängd i ett vindsutrymme och där sitter jag och chillar medans de andra gjorde nått? När de drar hem kommer Ida och hämtar mig så drar vi och handlar där träffar man jolle och Amelia igen. Vi åker hem till ida och bakar pizza och kollar på film,melodifestivalen & film. Gick upp på hennes rum och snackade med Andy, spelade monopol och åt pizza.


Söndag: vaknar vid halv tolv ungefär med Ida, sitter uppe och drygar men går sedan ner och kollar film, vid halv ett gör vi frukost, hääärligt.♥ kollar på ännu mer film, går och klär på oss och drar till en lekplats men de vart kallt så drar hem till henne igen och kägar glass och läser en modetidning sen sjussar de hem mig, väl hemma pratar jag bara me Almis och chillaar, vart en sjukt dryyg dag..
Bilder från cc. ♥


Instängd i ett vindsutrymme. (Men ärligt gillar trånga utrymmen, hihi)



Mys med Bästa.♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-08 @ 13:25:18
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: term papers

It's wonderful that this young girl spend a good time together.


Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0