plusikassan.se
-

Here i come!

Hey man!

Nejmen sitter hemma nu, tog nått och åt innan. Måste ladda ner itunes och hinna packa på en kvart,
- Ye right, och du Emely Thörnqvist kommer hinna detta på en kvart?
- Klart jag gör!
- Då är jag minnsan Kalle Anka !
- Men ankor har näbb ?
- Och du ska hinna detta på en kvart?
- Visstja, du är rätt stor i käften, kan ju aldrig sluta snacka.
- Duckface!
Nejmen, skärp dig nu, okej bara tio minuter kvar tippar på att jag bara kommer hinna packa. På fem minuter..
Jag ska till malmö, och hinna inom rece, yee right Emely..
Nej ge dig. Oj två minuter, shiiiit, maaajgad!
craaazyy.
Oförberedd, haha. Oh my god.
Puss

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0