plusikassan.se
-

Jag är braa

Har nästan precis varit ute och sprungit i 45 min, sprang hela tiden, ville springa mer men tiden ville inte detsamma, mätte min runda och det var 14m ifrån 8km alltså så sprang jag 7,86km surt asså. Men när jag väl stannade kom ALLTING på mig, fick jätte svårt att andas, hostade som bara den, kände mig yr, kändes som om hela jag skulle sprängas var tomatröd i hela ansiktet m.m Tror nästan på att jag överansträngt mig och det är ju inte det bästa vädret ute precis dådet blåser som bara den. Men sjukt härligt och jag är jätte nöjd!
För att se rundan jag sprang klicka HÄR!
Ska äta nu sedan packa för 2 timmars träning i sösdala, gympa i skolan imorgon+träning på kvällen och onsdag blir det pip test för mig. Myket träning nu dessa dagar men det är sjukt härligt!
Puss

Kommentarer
Postat av: jesper

så fin:) <3 <3

2012-03-19 @ 19:15:22

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0