plusikassan.se
-

Sitter just nu på so:n och kollar på Evas ...

img_3643 (MMS)

Sitter just nu på so:n och kollar på Evas  funkarprogram eller nått sånt. Haft prov innan och efter detta blir de lunch, vad gott ! Älskar mat och idag är de god mat i skolan för en gångs skull ptabröd med grönsaker och köttfärsröra. Typ smått beroende av " porrstudion-kan inte neka" låten är bra men inte texten? Haha. Komplicerat. Drar till Malmö idag och träffar fina tvillingkusiner ska också bygga på mina Naglar igen, skönt. 7 min kvar av lektionen, wiie. Fast de har varit fett chill so idag jämfört med andra fredagar , har 75 min på fredagarna fett drygt. Förresten har snart läst ut egoboost , läser lite då & då fett bra!  Har skrivit om den innan men kan skriva ett inlägg om den igen. Puss


Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0