plusikassan.se
-

Ta hand om miiig~

Igår drog jag en sväng till Entré för att köpa lite underkläder, hade jag tänkt, men det blev inte så.

Men när vi vart på väg hem skulle faster in i någon ny second hand affär som hon hittade då såg hon någon invandrarfamilj med värsta väskan stå typ längst bak i lokalen och sno massa kläder i väskan, mamman gjorde de då, sen gav hon väskan till sin dotter och gick ?! Faster sa till de som jobbade där och de tog dem ju och han började skälla ut barnet och hon typ fattade ingenting sen tog han väskan och plokade upp plagg efter plagg, busted. Sen drog vi in på netto för handla lite då skriker invandrarmamman åt faster och hotar henne, haha.

Jaja dem delade ut den nya lokan (Hallon & Persika) till alla som ville ha på Entré igår, sjukt good är den!


Kim hälsade också på igår! Så det vart kul sen åt vi taco, mumsigt! Vart riktigt så äckligt mätt efteråt. :I
Drömde inatt att jag träffat nån, hmm, gör mig ännu desperatare, haha! Nejmen.
Idag har jag duschat riktigt och har just nu ansiktsmask i, rakat mig och bara tagit hand om mig själv, det är jag värd. ;)



Ni får en söt bild på mig och mina underbara tvillingkusiner. ♥

De är enäggstvillingar men jag kan se skillnad på dem asbra?!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0