plusikassan.se
-

träning och heerligt väder

Är verkligen heeelt slut just nu.
Dagens träning:
brottning/ 90min
sprungit sammanlagt idag / 1,1 mil=11 km
Jag vet att vissa av er snackar men ärligt, jag bryr mig inte. Ett liv utan skitsnack är som en jul utan tomten, så är det med min uppfattning, alla snackar skit, alla har lixom åsikter? Sen om man undrar vad den andra sa t.ex så tycker inte jag man ska ljuga om att man inte har snackat skit utan ärligt säga vad man sagt isåfall, sånt gör mig glad. Och sen tycker jag inte heller att man ska säga att man hatar skitsnack om man själv har åsikter och snackar skit. Syftar INTE på någon.
Iallafall att springa, det driver mig, och jag älskar det. Jag blir lugn i mig själv och mår väldigt bra psykiskt och kanske fysiskt med? Har de väldigt oroligt i min vardag och för att inte kollapsa springer jag, mår såå mycket bättre då. Jag gör det helt för min egen skull och jag är glad att jag är så uthållig och att jag har den konditionen.
Så nu ska jag äta, är sjukt hungrig, det är bara för jag tränat så mycket idag på sådan kort tid. Måste verkligen gå och lägga mig sen.
Bild sen förra sommaren då vi vart vid braehus.
Älskade bror när han fiskar förra sommren.
Puss

Kommentarer
Postat av: molly

Hej!



hUr mycket väger du? :)

2012-04-01 @ 08:21:15

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0