plusikassan.se
-

10 saker jag satsar järnet på nu

♦ Ska spela in mina låtar, ska fixa de på skiva och youtube.

♦ Ska börja söka till castingar seriöst nu.

♦ Springa massa lopp.

♦ Seriöst med träning igen.

♦ Ska festa och ha roligast.

♦ Ska vara med de jag trivs med och hitta på MASSA saker.

♦ Ska höja betygen igen.

♦ Ska våga byta skola och börja om.

♦ Ska tjäna pengar på alla olika sätt och vis och börja spara.

♦ Ska gå in i mig själv och få ännu bättre själkänsla och självförtroende än vad jag redan har, då klarar jag allt.





Nu sitter ni säkert och tänker " Ahmen, duckfaaaace".
″So what, i´m beutiful as i am."

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0