plusikassan.se
-

monaday-sun

Sitter just nu och äter, är så trött. Skulle ut och springa igår ju men hann inte p.g.a skulle ordna så mycket hemma.
Vart ute och sprang idag på idrotten då jag inte får vara med på badet p.g.a piercingen, lyssnar på euphoria♥
Sprang 5,35 km sen vart jag tvungen att vara tillbaka. Sprang lite intervaller och så med, för att se rundan jag sprang klicka HÄR. Snart kommer Alma så ska vi dra ner och träna, tänkte ut och springa nu innan med men hinner inte :/ Får bli imorgon, men ska inte säga för mycket har ju iup och så imorgon med ju, hoppas det går bra..
"Bjuder"

Puss

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0