plusikassan.se
-

Svar

Anonym om svar på tal.:
Och jag har inte sagt att jag äger bloggen. du behöver inte ta åt dig av vad jag skriver. Som sagt, jag bara säger det. Se det som ett litet tips :-)
IP: 213.114.38.107
04 December, 21:59
Anonym om svar på tal.:
Inget illa ment. Bara säger det.
IP: 213.114.38.107
04 December, 21:42
k om -Vilken vecka. ( sent inlägg):
Mer än halva skolan?!?! hhahaha så patetiskt
IP: 78.72.7.46
04 December, 19:08

K : Jag vet int vem du är men antar att du inte går på min skola pågrund av ditt ordval. Jag säger bara en sak " Döm inte något du inte vet någonting om. "
Anonym : Jag har själv icke sagt att du äger bloggen, men jag frågr dig rakt och ärligt, Vem av oss är det som ska trivas med den EGENTLIGEN? Fortfarande ENORMT patetiskt att inte stå för vem man är. För då kan du inte stå för det du skriver, dina ord. Bara säger det.

Kommentarer

Gör mig glad och kommentera ;) :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej på bloggen)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0